Két KÖNYVELŐT és egy ADMINISZTRÁTORT keresünk

IMG_8950

Az iroda 2002-ben alakult, fejlődésünk azóta is töretlen, jelenlegi 4 fős csapatunkat szeretnénk bővíteni, ezért keresünk két könyvelőt és egy adminisztrátort.  Nem célunk nagy és személytelen céggé válni, ezért ügyfeleinket és munkatársainkat is alaposan megválogatjuk. Ügyfélkörünk stabil, fejlődnek, növekednek a cégek, szerteágazó tevékenységi körökkel. Abban azonban megegyeznek, hogy szeretnek velünk együttműködni, megbíznak bennünk, értékelik és hasznosnak tartják munkánkat, felismerik, hogy az ő sikereikért dolgozunk. Segítjük őket a működésükben, döntéshozatalaikban, azzal, hogy nem csak adatokat könyvelünk és bevallásokat készítünk, hanem információkat szolgáltatunk, riportolunk, tanácsadunk. Ők pedig a legkedvesebb partnereiket is hozzánk irányítják.

Nincsenek adatrögzítő kollegáink, csak az ügyfél érdekeit szem előtt tartó, gondolkodó, mérlegképes végzettséggel és regisztrációval rendelkező szakemberek. Kérdezünk, válaszolunk, tanácsolunk, kimutatásokat készítünk. Kiemelkedő színvonalú informatikai háttérrel, modern és hatékony adminisztrációs háttérrendszerrel dolgozunk, komfortos munkahelyi környezetben, a 13. kerületben található irodánkban. Kizárólag Macintosh gépeket használunk, könyvelőprogramunk pedig a Combosoft.

A könyvelői csapat még hatékonyabb működéséhez szükségünk van egy adminisztrátor kollegára is,  eddig ez a pozíció nem létezett nálunk, de most már nagy szükségét érezzük.

Munkatársaink az önálló munkavégzés közben nincsenek magukra utalva napi teendőik során, szakmai támogatást a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szerzett közgazdász diplomával, továbbá okleveles adószakértői képesítéssel rendelkező cégvezető nyújt.

Mindkét pozíciónál az ideális jelölt emberileg:

  • Szívesen lenne tagja egy vidám, pozitív beállítottságú, a szakmájukat szerető csapatnak
  • Pontosan érkezik a munkahelyére, rendet tart az íróasztalán és számítógépén, tisztán és rendezetten tartja környezetét
  • Felelősségteljsen és lelkiismeretesen dolgozik
  • Szereti a szakmáját, a megoldott feladatok örömmel töltik el
  • Logikus gondolkodású
  • Beismeri ha hibázik, nem hárít, vállalja a felelősséget
  • Szívesen segíti az ügyfeleket és kollegáit
  • Kiszámítható munkahelyre vágyik, motiválja a minőségi, igényes munkakörnyezet
  • Hosszútávra tervez, megbízható munkahelyre vágyik, összetartó csapatban szeret dolgozni

 

KÖNYVELŐ pozíció esetében feladatok:

  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése
  • Eredmény- és adókalkulációk készítése
  • Havi, éves zárások, adóbevallások és mérlegbeszámolók készítése
  • Kommunikáció az ügyfelekkel, egyeztetés velük, tanácsadás részükre
  • Riportok készítése az ügyfelek és a cégvezető részére

 

Az ideális KÖNYVELŐ jelölttel szemben támasztott szakmai elvárások:

  • Több éves könyvelőirodai tapasztalat
  • Legyen képes önállóan elvégezni, átlátni egy cég könyvelését, elkészíteni a bevallásait, éves beszámolóját
  • Nem feltétel a mérlegképes végzettség, de előny. Előfordulhat, hogy az évek alatt megszerzett gyakorlat egy könyvelőirodában többet ér a végzettséget igazoló papírnál
  • Tartsa fontosnak a szakmát érintő hírek tanulmányozását, képezze magát
  • Nem feltétel, de külön örülünk neki, ha kommunikál angolul. Ügyfélkörünkben ugyanis elég sok külföldi tulajdonú vállalkozás van
  • Legyen magabiztos számítógépes felhasználó, aki jártas az excel, word, internet és valamely könyvelőprogram kezelésében, akinek nem okoz problémát például egy beképletezett tábla elkészítése, illetve ismeri és használja a formázási lehetőségeket, nem jelent neki problémát új szoftver megismerése

 

ADMINISZTRÁTOR esetében feladatok:

  • Számlázás
  • Ügyfelektől érkező dokuentumok érkeztetése
  • Postai küldemények érkeztetése, kimenő postázás kezelése
  • Fájlkezelés, pl. az ügyfelek által megosztott tárhelyekről a könyvelési anyagok letöltése, azok átnevezése, lementése a megfelelő mappákba, vagy papíralapú dokumentumok szkennelése és mentése megfelelő helyekre
  • Levelezések
  • Könyvelési anyagok könyvelő részére való előkészítése, pl. rendszerezése, különböző elszámolások online letöltése, táblázatok készítése
  • Bevallások lefűzése
  • Ügyfélkapus üzenetek kezelése

 

Az ideális ADMINISZTRÁTOR jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Könnyen tudjon redszerezni dolgokat.
  • Fogalmazzon pontosan, egyértelműen.
  • Legyen magabiztos számítógépes felhasználó, aki jártas az excel, word, internet kezelésében, akinek nem okoz problémát például egy beképletezett tábla elkészítése, illetve ismeri és használja a formázási lehetőségeket, nem jelent neki problémát új szoftver megismerése.
  • Nem feltétel, de külön örülünk neki, ha kommunikál angolul.

 

Amit a munkáért cserébe kínálunk:

  • versenyképes munkabér
  • családias hangulatú, komfortos, igényes munkakörnyezet
  • megbízható, stabil, fejlődő munkahely
  • jófej kollegák 😊
  • felelősségteljes feladatkör, amiben szakmailag fejlődni lehet
  • képzések

 

Az állások iránti érdeklődés esetén a pályázatokat az info@randl.hu email címre várjuk.

2018. június 18.